OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ohlssons AB är ett av södra Sveriges mest snabbväxande företag inom transport, entreprenad, miljö & återvinning. Med hjälp av modern utrustning och yrkeskunnig personal servar vi våra kunder. Vårt huvudkontor ligger i Landskrona men vi har kontor på samtliga strategiskt viktiga orter så som Stockholm, Helsingborg Staffanstorp, Laholm, Sjöbo m fl.
Koncernen har en omsättning på drygt 1,2 miljarder med ca 700 anställda.
Vill du bli en av oss?
Är du sugen på att ta nästa steg inom försäljning? Älskar du att göra affärer och arbeta efter tydliga mål i en bransch som verkar inom miljö & hållbarhet?
Just nu söker vi ytterligare en säljare som vill bli en del av vårt säljteam! Vi erbjuder dig en roll i ett företag som går starkt framåt med ledorden ”ödmjukhet och ”jäklar anamma”. Ledorden är viktiga för oss så känner du igen dig i dessa tycker vi absolut du ska söka tjänsten.
Du kommer tillsammans med ett glatt och kompetent team blir en viktig del i vår satsning framåt.
Rollen
I rollen som säljare arbetar du på ett spännande och snabbväxande företag med en bred portfölj av tjänster.
Du driver självständigt hela säljprocessen från mötesbokning till avtalsskrivning.
Du kommer arbeta med så väl nya som befintliga kunder inom byggindustrin. Detta innebär att du utvecklar och underhåller affärsrelationer, tar fram behovsanalyser för kund och agerar både säljare och rådgivare åt våra kunder.
I rollen arbetar du också nära vår entreprenadavdelning, transportavdelning, spol och rör samt vår avdelning farligt avfall.
Profil
· Erfarenhet av tjänsteförsäljning mot industri, med goda resultat
· Motiveras av ett högt tempo, uthållighet och spännande utmaningar
· Har en vinnarinstinkt och drivs av att göra affärer
· B-kort
· Svenska i tal och skrift
Personliga egenskaper
Det är viktigt att du känner igen dig i våra ledord och är beredd att göra det lilla extra för såväl affären som dina kunder. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och kommunikativ. Du har förmågan att kommunicera på alla nivåer såväl internt som externt. Du ser det som en självklarhet att hålla en hög kundnöjdhet.
Tjänsten
Tjänsten är på heltid och inleds med 6 månaders provanställning.
I tjänsten ingår förmånsbil och lön enligt överenskommelse.
Du kommer utgå från vårt kontor i Helsingborg alternativt Landskrona.
Start för tjänsten är så snart som möjligt men med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Frågor kring tjänsten ställs till: försäljningschef Jonas Lundgren, telefon 070-16 11 226.
Din ansökan, där vi gärna ser din egen beskrivning vad du kan uträtta hos oss vi vill ha senast 31 maj 2022.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan utgångstiden för denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200