OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget:
Är du en framåt, säljintresserad och framförallt kundorienterad person som trivs där du kan få utlopp för din kreativitet? Motiveras du även av ett öppet arbetsklimat samt möjligheten att få dela med dig av dina insikter till såväl kollegor som kunder? Då är du helt rätt säljare för Projektportalen!
Projektportalen är det flexibla och framåtsträvande företaget med korta informella beslutsvägar och hög lagkänsla. Teamet består i dagsläget av 9 personer som samtliga brinner för produkten. De befinner sig i en expansiv fas och söker nu flertalet drivna säljare med vinnarskalle samt samma hungriga inställning och engagemang. Som säljare ansvarar du för hela säljprocessen och bearbetar såväl nya som befintliga bolag. Dina arbetsuppgifter innefattar både att skapa nya affärsmöjligheter och att bygga relation med dina befintliga kunder. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Förutom ett härligt gäng kollegor erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter i din resa framåt!
Projektportalen är en produkt som finns till för att underlätta hantverkares vardag. Detta genom bland annat enkel dokumentation, kommunikation och tidsrapportering direkt i portalen. Hos Projektportalen är alla medarbetare en nyckelperson, du kommer därmed bli en viktig spelare i deras resa framåt.
Vi söker dig som:
Har ett intresse för att göra affärer, är förtroendeingivande samt har en stark vilja att utvecklas. För oss väger din personlighet, engagemang och driv tungt. Här finns möjligheter både för dig som är junior men ivrig att lära samt dig som redan har några års försäljningserfarenhet.
Du blir sannolikt beskriven som en målmedveten, samarbetsvillig och nyfiken person som gärna utför och driver sitt arbete på egen hand. Med rätt inställning, en social framtoning samt ett strukturerat arbetssätt är du Projektportalens nästa säljare! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av hantverksbranschen.
Om företaget:
Projektportalen lanserades för 6 år sedan och är ett verksamhetssystem för bygg- och servicebranschen. De har lång erfarenhet av projektledning, kundservice och utbildning. Projektportalen utvecklas ihop med branschförbunden och dess medlemsföretag. De gör olika branschanpassningar för att ytterligare förbättra systemet. Med över 250 kunder och över 177 000 skapade projekt finns det idag runt 3500 dagliga användare. Här får du möjligheten att ta dig an en mer aktiv roll och växa i takt med företagets utveckling.
Om anställningen:
Anställningen är på heltid 100 % och det är en direktrekrytering som hanteras av Xamera AB där du blir anställd hos Projektportalen. Xamera är karriärföretaget som specialiserar sig på att du ska hitta helt rätt i karriären inom IT- och tekniksektorn och vi stödjer företag med kompetensförsörjning och rekrytering.
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Allmän information: Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: HÄR. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta rebecka@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.
Ort: Stockholm.
Publiceringsdatum: 2021-02-05.
Sista ansökningsdatum: Intervjuer kommer att hållas löpande.