Säljare till Randstad i Malmö

Säljare till Randstad i Malmö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
På Randstad är vårt uppdrag att hjälpa människor till en utvecklande karriär och företag att hitta rätt medarbetare. Även om vi lever i en digital värld tror vi att äkta relationer inte baseras på algoritmer utan att det krävs empati, intuition och instinkt. För att kunna åstadkomma den perfekta matchningen för företag och kandidater så går vi djupare. Vi gör det genom samtal med våra kandidater för att förstå mer än vad som står i ett CV. Likväl som samtal med våra kunder för att verkligen förstå företagens hjärta och själ. Nu söker vi dig som är en passionerad säljare och business partner som har en ambition att förstå våra kunders hjärta och själ för att de ska kunna nå sin fulla potential.

Ansvarsområden
I rollen som säljare hos oss ansvarar du för att fortsätta utveckla Randstad rekryterings- och bemanningsaffär. Du har nära dialog med våra kunder, både befintliga och blivande. Med andra ord bedriver du tjänsteförsäljning av våra produkter inom kompetensförsörjning; rekrytering, bemanning och pool lösningar mot kunder främst inom industri, lager och produktion. Det är du som skapar grunden och förutsättningarna för ett framgångsrikt försäljningsarbete genom att identifiera prospekts, ständigt bearbeta marknaden och utveckla kundplaner med tillhörande aktiviteter. Du tar ständigt initiativ till nya kundrelationer och förvaltar befintliga för att skapa möjligheter till merförsäljning hos nya och befintliga kunder. Kort och gott blir du en efterlängtad nyckelspelare i vår organisation!

Vad får du som medarbetare hos Randstad?
Vårt ansvar som arbetsgivare blir att stötta och uppmuntra dig under perioder av högtryck och att sporra och utmana dig när det finns mindre att göra, liksom att se till att din kompetensutveckling och utveckling går hand i hand med de förväntningar som finns på dig som kundansvarig. 
Detta gör vi genom en strukturerad inlärningsperiod, gedigen onboarding i världsklass, löpande teamarbete och inte minst koncernövergripande samarbete med kompetenta kollegor inom försäljning. Vi erbjuder också våra kollegor möjligheten att söka avlönade internationella volontärtjänster genom vårt samarbete med VSO. Att vi dessutom har härlig gemenskap, globala muskler, gott kaffe, trevliga förmåner och många samhällsdebatter i fikasoffan, det ser vi som grädde på moset!

Arbetstider
Heltid
Tillsvidare, men 6 månaders provanställning

Kvalifikationer
• Du har gärna akademisk examen, inom personal, ekonomi eller psykologi, egen erfarenhet av att jobba inom HR-området eller erfarenhet av tjänsteförsäljning med goda resultat. 
• Vi ser med fördel också att du har egen ledarerfarenhet eller har arbetat inom bemanningsbranschen tidigare, och i och med det har med dig förståelse för de frågor som uppkommer när man arbetar med personalfrågor. 
• Personliga egenskaper vi värdesätter är förmåga att skapa förtroende, liksom ett konsultativt och affärsmässigt förhållningssätt till kunder, medarbetare och uppgifter. Vidare är du resultatorienterad, driven, målinriktad och älskar känslan av nöjda kunder. Dessutom klarar du av balansen mellan att både kunna röra dig ledigt på ledningsgruppsnivå i större organisationer och samtidigt vara nyfiken inför mindre företags behov. 
• Då våra kunder är spridda kring Malmö ser vi gärna att du har ett upparbetat nätverk i regionen
• Vi jobbar i en internationell koncern och möter många människor med olika bakgrund, därför krävs det att du har goda kunskaper i både svenska som engelska i såväl tal som skrift
• B-körkort är krav 

Ansökan
Kontakta gärna Branch Manager Pernilla Nicklasson, pernilla.nicklasson@randstad.se  för mer information om tjänsten.

Sista ansökningsdatum är 2021-03-07, men notera att vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan därför komma att bli tillsatt före sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024