Säljare till rättvist städbolag sökes!

Arbetsbeskrivning

Om oss
50-femme är ett rättvist städbolag som har revolutionerat branschen genom att erbjuda 25% högre lön, goda villkor samt kollektivavtal samtidigt som bolaget erbjuder högkvalitativ städning i Stockholm och Göteborg. Vi är i stark tillväxt och söker därför dig som är affärsdriven, kreativ och har ett stort engagemang för att utveckla våra hållbara affärer.

Vad vi kan erbjuda dig
50-femme strävar efter att vara branschens bästa arbetsgivare, vi vill städa upp i den smutsiga städbranschen. Vi erbjuder god lön (fast med rörlig del), kollektivavtal och förmåner. Hos oss får du möjligheten att växa i din roll, vi ser dina idéer och förbättringsförslag som viktiga inputs för organisationens fortsatta tillväxt. Du har stor möjlighet att påverka ditt eget arbete, vi tillämpar förtroendearbetstid.

Dina arbetsuppgifter
Som säljare har du ett övergripande ansvar över säljprocessens start och slut, från prospekteringen till accepterad offert. Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att driva försäljningen framåt, detta genom att undersöka nya affärsmöjligheter, bearbeta nya kunder samt arbeta med merförsäljning för befintliga kunder. Du kommer att möta kunder på distans, i deras hem eller i andra forum, där du är lika duktig på att förmedla varför vi är det bästa alternativet på en bred marknad som du är på att snappa upp kundens önskemål och förväntningar. Ditt arbete följs upp av KPI:er relevanta för säljorganisationen, exempelvis omsättning, kundnöjdhet och konverteringsgrad.

Vi ser gärna att du har ett driv att utveckla verksamheten och vill vara med och bygga upp en långsiktigt hållbar säljorganisation. 50-femme är ett ungt bolag där rätt person har goda chanser att växa inom företaget.

Dina ansvarsområden
-Driva försäljningen framåt

-Planera, genomföra och utvärdera insatser inom ramen för säljorganisationen
-Strukturera och genomföra effektiva kundbesök

Din profil
För att trivas i rollen som säljare på 50-femme krävs det att du är flexibel, självgående, resultatdriven och genuint tycker om försäljning. Vi tror att du har praktisk säljerfarenhet eller på annat vis förvärvad kunskap kring försäljning. Du är relationsskapande och får energi i mötet med kunder och kollegor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Du hanterar olika CRM-system obehindrat och ser nyttan i att effektivisera inte bara ditt arbete, utan även organisationens. Eftersom du i tjänsten kommer att besöka privata hem är det viktigt att du kan göra detta utan husdjursallergi- eller rädsla. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska samt innehar B-körkort. 

Placering, tillträde och omfattning
Tjänsten är 100% (40 h/vecka). Då vi har verksamhet i Stockholm och Göteborg välkomnar vi sökande från båda städerna. Tillträde är flexibelt, men vi ser gärna att tjänsten är tillsatt innan sommaren.

Ansökan
Vi tar endast emot ansökan via vårt digitala verktyg, som du finner genom knappen längst ner till höger. Urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Välkommen med din ansökan!

(Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 50-femme AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 9 april 2022

Postadress

Östra Larmgatan 16
Göteborg, 41107

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024