OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2 Recruitment är ett rekryteringsföretag och en del av K2 Gruppen, vi inriktar oss på rekryteringar av skandinavisk personal till utlandet. Vi söker nu för kunds räkning en säljare för arbete i Irland. Under våren och sommaren har ett antal svenskar fått anställning på detta företag via oss och nu har vi behov av att rekrytera ytterligare personal för att förstärka teamet. Arbetsgivaren är ett amerikanskt resebolag. Tjänsten är helt och hållet en säljande position med 100 % utgående samtal. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med telemarketingen eller någon form av försäljning. Du måste gilla att sälja och prata i telefon. Erfarenhet från hotell eller resebranschen ses som mycket meriterande. Då tempot är högt måste du som söker vara van att jobba under press. Ordningsam, motiverad samt att gilla att jobba i team är egenskaper vi vill att du har. Du som söker måste vara flytande i engelska både i tal och skrift, samt ett eller gärna flera av följande språk: svenska, norska, danska. Då arbetsuppgiften är att kontakta kunder på den skandinaviska marknaden är engelskan mest till för att kunna delta i utbildningar med mera. Företaget kommer att stå för flygbiljetter samt boende på hotell den första veckan. Därefter hjälper man till med ett permanent boende. Startdatumen för denna tjänst är 6 och 20 november. Anställningen sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Ange i ditt CV vilket datum du skulle kunna påbörja en eventuell anställning. Vi föredrar att du registrerar din ansökan via den länk som finns under "ansökan" då du då även matchas för andra jobb i utlandet om du inte skulle vara aktuell för denna tjänst men det går även bra att mejla. Obs! Viktigt! Din ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skrivet på engelska.