OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation:
Rodeco är en helhetsleverantör av kompletta lekmiljöer till ledande globala varumärken över hela världen. Med en lång erfarenhet och stabil grund från Åtvidaberg har bolaget funnit framgång i sin filosofi att säkra och kreativa lekplatser lockar publik, utvecklar barn och gynnar affärer.
Rodecos affärsidé är att utveckla, tillverka och installera säkra och kreativa lekmiljöer som bidrar till en positiv utveckling för barn och platser världen över. Bolaget omsätter cirka 45 msek, har drygt 30 fast anställda och är lönsamt. Intresset från såväl befintliga som nya kunder är stort och bolaget står därför inför en spännande tillväxt på huvudsakligen internationella marknader.
Rodeco söker nu en säljare!
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Som säljare kommer du att planera olika säljaktiviteter för att nå uppsatta mål. Du kommer att få en tydlig budget och målbild som du arbetar för att nå.
Du bokar in och besöker kund på plats för att presentera Rodecos produkter. Dina kunder finns i stor utsträckning utanför Sverige vilket ställer krav på ditt sätt att arbeta självständigt och disciplinerat. Din initiativförmåga kommer väl till pass när du genomför den konceptförsäljning som Rodecos produkter innebär.
I din roll kommer du också få ett stort ansvar i att bygga och utveckla återförsäljarnätet. Den utmaning som väntar dig är krävande men framförallt oerhört utvecklande.
Din profil:
Du har för din arbetsuppgift relevant utbildning och erfarenhet. Det helt avgörande blir dina personliga egenskaper. Du har givetvis erfarenhet av försäljning där vi ser att dina erfarenheter från exportförsäljning och framförallt konceptförsäljning är avgörande.
Du är självklart van att arbeta i t ex CRM-system och kan använda engelska både i tal och skrift.
Som person är du noggrann. Du kan planera, dokumentera och återkoppla ditt arbete. Du kan växla mellan att vara både seriös och lättsam. Du har en styrka i din kommunikation och att läsa av läget. Du är affärsinriktad och drivs av att arbeta mot och nå ställda mål.
I den här rekryteringen kommer vi att fästa stor uppmärksamhet vid kompetenser som försäljning, service, resultatorientering, problemlösning, relationsbyggande och anpassning.
Ansök redan idag!:
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.
Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.
Ansvarig rekryterare är Peter Ardenfors och nås på 0727-443495 eller på peter.ardenfors@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs:
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84