OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Senab drivs vi av uppfattningen att stora idéer föds när det finns rum för kreativitet, där människor kan nå sin fulla potential och där förväntningar kan överträffas. Det har vi alltid gjort – ända sedan starten 1975.
Vill du skapa framtidens mötesplatser tillsammans med oss? Du kommer dagligen att samarbeta med positiva och affärsdrivna kollegor i en spännande bransch som verkar både inom offentlig verksamhet och det privata näringslivet i Sverige och internationellt.
Vi behöver förstärka vårt team då vi befinner oss i en mycket intressant fas med offensiva ambitioner för fortsatt stark tillväxt. Genom innovation, hårt arbete och skaparglädje vill vi leda vägen in i framtiden.
Vi söker Säljare till Senab Jönköping
Vi förverkligar våra kunders vision genom att följa med i hela processen från idéer och förslag ända fram till montering och uppföljning. Till vårt kontor i Jönköping söker vi nu en relationsskapande och affärsdriven säljare med dokumenterad erfarenhet av försäljning. Affärsområdet i Jönköping fokuserar på inredning, för både offentlig miljö och privata näringslivet, designad helt utifrån kundens behov och anpassad för kundens verksamhet.
Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos oss är du ansvarig för att bearbeta och självständigt finna nya kunder och spännande inredningsprojekt i regionen. Du arbetar mot ökad försäljning och skapar lönsamma affärer. Du ansvarar för att försäljningsmålen uppnås och arbetar även med att ta fram affärsförslag och driver affären till avslut och uppföljning. Du arbetar ofta nära kunden i samarbete med andra parter, så som projektledare och arkitekter, vilket innebär relativt långa processer.
Din profil
För att trivas hos oss tror vi att du är en ambitiös, trygg och målinriktad person. Din energi och ditt höga driv gör att du når framgång. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och noggrant med tydligt fokus på att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Att kunna arbeta självständigt med hög aktivitet är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en viktig del av ett tight team och bidra till vår gemensamma framgång.
Ett brett kontaktnät och erfarenhet från branschen är meriterande.
Vi ser gärna att du har dokumenterad säljerfarenhet mot B2B
är van att utveckla affären – fördjupa relationer och hitta nya lösningar
har en förmåga att arbeta under kundens tidspressade tidsplaner
gillar utveckling i ditt arbete och vardag
kommunicerar obehindrat i tal o skrift i både svenska och engelska
har utbildning eller god erfarenhet inom försäljning
är affärsmässig
Praktisk information Tjänsten är på 100%. Vi tillämpar provanställning på 6 månader.
Vi är anslutna till kollektivavtal Svensk Handel/Unionen
Ett krav är att du har körkort och tillgång till egen bil
Hur söker jag tjänsten?
I denna rekryteringsprocess har Senab valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Sista ansökningsdag är den 19 juni men vi arbetar med löpande urval så tveka inte att visa intresse för tjänsten redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mikael Rydholm på 036-440 90 18 alt. mikael.rydholm@onepartnergroup.se
Mer om Senab
Som en av Nordens ledande aktörer inom inredning och tjänster för företag och organisationer med fokus på kontor, hotell, restaurang och butik har vårt mål alltid varit att stärka våra kunders varumärken.
Vi ingår i Edsbyn Senab–koncernen och representerar alla stora varumärken i branschen och har också egen produktion och produktutveckling. I tillägg till våra lokala kontor i Sverige och Norge finns vi idag även representerade i Asien och Nordamerika.
Varmt välkommen med din ansökan!