OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljare / FM tjänster / FMC / Fältsäljare / Account Manager / AM / Key Account Manager / KAM / Försäljning / Solna / Solna Business Park / Arenastaden / Newsec / Reception / Löneväxling / Telesales / Förmånsportal / HR tjänster / Förmånstjänster / Förmånsportalen / Facility Management / Ryska Posten / Coor / Lexium / Söderberg & Partners / Benify / Flexpay / ADDeras / Migma / Försäkringsförmedling /
Sodexo-Circles söker B2B säljare
Circles Sweden är en del av Sodexo och det globala concierge erbjudandet. Vi är ett flexibelt innovativt företag med det stora företagets bakomliggande trygghet. Vi ingår i en av världens största koncerner med sina 420 000 medarbetare i 80 länder.
Vi är ett värderingsstyrt företag som säljer servicetjänster. Vi vänder oss till företag och fastighetsägare och erbjuder ett unikt och exklusivt servicekoncept i syfte att underlätta vardagen för anställda och hyresgäster. Vi strävar efter att erbjuda en arbetsplats där man stressar mindre, kan vara mer effektiv samtidigt som man som individ erbjuds en bra balans mellan arbete och fritid.
Circles erbjuder ett ansvarsfullt och omväxlande arbete med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi erbjuder ett roligt, spännande och utmanande arbete med trevliga arbetskamrater i en tempofylld miljö. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, med fast lön, förmåner och bonus.
Vi söker en hungrig, rak och proaktiv säljare med stort intresse för att utveckla nära och goda relationer med kunder och som tidigare framgångsrikt har byggt och utvecklat kundkonton.
Rollen är bred och kräver att du är självdriven och kan arbeta systematiskt och strukturerat. Du har erfarenhet av fältförsäljning och har tidigare kanske arbetat mot fastighet- eller tjänstesektorn. Vi ser även att du är en relationsbyggare och har en välutvecklad teamkänsla. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Koncernsspråket är engelska.
I dina arbetsuppgifter ingår:
att driva och utveckla försäljningen av våra tjänster genom bearbetning av kunder i olika branscher.
att arrangera och delta i kundevent samt nätverksträffar.
att tillsammans med säljteamet delta i affärsutveckling genom att anpassa erbjudande och prissättning.
För att lyckas i rollen är det viktigt:
att du är van att arbeta självständigt.
att du är strukturerad, långsiktig, envis och analytisk.
att tycker om att utveckla nya affärs- och kundrelationer.
att du gillar att ha mycket på gång samtidigt och har ett uttalat intresse av att träffa kunder, bygga nätverk och att göra affärer.
att du sätter en stolthet i slutföra uppgifter med ett starkt fokus på kvalitet och uppföljning.
Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan. Rekryteringen sköts av Rubino Rekrytering. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mårten Dahl på telefon 070 659 58 19 eller via mail marten.dahl@rubino.se. Ansök snarast då vi genomför intervjuer löpande. Ansökan sker via länk eller på www.rubino.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Eventuell övrig information finner du på www.rubino.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Zethraeus
0733103608
Harry Rubino
0733763930
Constanza Rodriguez
0706666891
Peter Zethraeus
0733103608
Harry Rubino
0733763930
Berkan Yildirim
0769141100
Moa Ekerhed
0709955668
Harry Rubino
0733-763930
Emma Sörensen
0761696766
Emma Sörensen
0761696766