Säljare till Svenska Arbetsmiljögruppen

Säljare till Svenska Arbetsmiljögruppen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten 

Som Säljare hos Svenska Arbetsmiljögruppen kommer du att ansvara för försäljning av olika tjänster/produkter inom främst arbetsmiljö och kvalitetsarbete. Svenska Arbetsmiljögruppen ska nu göra en satsning i att etablera sig i Göteborgsområdet eftersom de sett en stor efterfrågan där. Du kommer att få vara med på en spännande resa och ingå i ett litet team som karaktäriseras av glädje och stöttning. 

Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av att ringa nya kunder. Vidare kommer du att åka runt på kundbesök och berätta och sälja in de tjänsterna som finns i deras produktportfölj. Du kommer därför ha ett händelserikt schema med en stor frihet i hur du väljer att lägga upp dina arbetsdagar. Vidare kommer rollen även innebära visst administrativt arbete exempelvis skriva avtal. Med andra ord ansvarar du för hela säljprocessen genom självständigt arbete, från kundprospektering, mötesbokning till avtalsskrivning. Du kommer att erbjudas stöttning av erfarna säljare om så behövs. 

Det kommer initialt vara ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Det finns mycket goda chanser till att bli anställd av Svenska Arbetsmiljögruppen efter dessa 6 månader. 

Om Svenska Arbetsmiljögruppen 

Svenska Arbetsmiljögruppen erbjuder tjänster och produkter inom kvalitet-, miljö och arbetsmiljöfrågor som stärker och effektiviserar företags processer. Tjänsterna innefattar arbete med systematiskt arbetsmiljöarbete och brandskyddsarbete, ledningssystem,livsmedelsäkerhet samt utbildning inom dessa områden. De har kontor i Borås, Göteborg och Halmstad där både säljare och konsulter arbetar. För den här tjänsten kommer du att utgå från deras kontor i Fiskebäck, Göteborg. 

Om dig 

Vi söker dig som brinner för försäljning, du har lätt för att skapa kontakt med nya människor och bibehålla kontakten med dem. Som person är du driven och du är inte rädd för att lyfta luren och ta kontakt med nya personer. För att lyckas i den här rollen krävs det att du är lyhörd till kundens behov, flexibel då arbetsdagarna kan ändras hastigt och det krävs därför att du kan anpassa dig utefter det. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad, resultatinriktad och självgående. 

Det krävs att du är flytande i svenska både i tal och skrift. Det är också ett krav med körkort. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med försäljning, exempelvis genom dörrknackning eller telefonförsäljning. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. 

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom via Elsa.Tidblom@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
info@adecco.se 

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan avsatt datum, sök därför redan idag om du är intresserad!

Sökord

Säljare, account manager, sales, Göteborg, nykundsförsäljning, B2B, Göteborg, inside sales, innesäljare, säljteam, försäljare, KAM, telefonförsäljare, utesälj, innesälj, kundkontakt

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 december 2021
  • Ansök senast: 12 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


26 november 2024

Företagssäljare

Företagssäljare

26 november 2024

Säljare Karlskrona

26 november 2024