OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Timanställd säljare till Telias butik i Värnamo.
Your next challenge? Jag heter Cristoffer Havdelin och ansvarar för Telias butiker i Värnamo och Ljungby. I våra fantastiska butiker möter vi dagligen kunder med olika behov och olika frågor. Vårt jobb är att överträffa kundens förväntningar i kundmötet och att samtidigt vägleda dem i denna fantastiska bransch som ständigt utvecklas. Just nu behöver vi bli fler som hjälper världens bästa kunder. En vanlig arbetsdag som säljare är att du tar emot kunder i butik och hjälper dem med och utvecklar deras olika behov.
Your next manager and team Som ledare är jag glad, driven och ärlig så jag skulle gärna se att du känner igen dig själv i det. Vi är idag 4 stycken medarbetare i vår butik och som team jobbar vi tillsammans mot uppsatta mål, både kopplat till försäljning och kundnöjdhet. Att få jobba på ett företag som är i ständig utveckling samt lägger fokus på mötet mellan människor tycker jag är en fantastisk förmån. Det driver mig framåt i mitt arbete. Men jag drivs även av att arbeta med människor som vågar utmana sig själva och som vill lyckas.
Hos oss kommer du att få alla verktyg för att utvecklas och prestera i ditt arbete. Vi på Telia erbjuder dig möjligheten att arbeta på ett företag i framkant där du får erbjuda kunderna den senaste tekniken och den bästa lösningen. Du har en timlön och en bonus som baseras på dina säljresultat.
You Du behöver vara 18 år fyllda och ha gått ut gymnasiet. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel. Största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du: Dare to innovate by sharing ideas, takning risks and continuously learning Care for each other by being supportive, respectful and honest Simplify our execution by taking actionable decisions and delivering with speed
Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cristoffer Havdelin på 070-379 07 47. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544