OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Niclas Svedman och arbetar som Store Leader i Telias butik i Falun. Det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik, och jag brinner för kundservice i världsklass.
Som ledare är jag kommunikativ, positiv, rättvis och arbetar hårt för att alla vi ska få en bra arbetsmiljö. Det som är viktigt för mig är att man utefter de förutsättningar man har och får, kämpar för att nå mål individuellt och som team. Att man är en teamspelare, samt att man uppskattar en kultur med öppen och positiv feedback.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med att påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Falun, i Falan galleria, och vi hjälper varje dag våra kunder att hitta rätt lösningar för just deras behov. Du kommer vara en del av ett team på 7 personer, med en mix av olika bakgrunder, tjejer och killar som gör oss ett sånt där härligt superteam, av både tillsvidareanställda och visstidsanställda.
Teamet är energifyllt där vi varje dag ser nya möjligheter att nå och bearbeta våra kunder. Vi arbetar som team mot gemensamma mål och vill verkligen skapa en positiv feedbackkultur. Försäljningen står alltid på agendan och det är det som binder de olika individerna ihop.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.
Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social.
Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande.
Intresserad?
Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Säljare i Telias butik eller om vilka karriärmöjligheter som är möjliga hos oss? Se hit: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Om du har några frågor, kontakta mig på 070-288 89 98 eller niclas.svedman@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2021-05-03.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!