OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Jonas Nilsson och arbetar som Butikschef i Telias butik i Kristianstad C4. Nu söker jag engagerade säljare som har glimten i ögat, vill arbeta med behovsförsäljning och älskar kundmötet. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för. Som person är jag engagerad och positiv. Det jag älskar med mitt jobb är att hjälpa mina medarbetare att utvecklas, att det varje dag dyker upp nya möjligheter och ingen dag är den andra lik. Jag brinner för försäljning och kundmöten i världsklass.
För att platsa in i gänget och i vår starka kultur, bör du ha en hög energinivå och en riktig ”Can do-attityd”.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, både för din personliga, företagets och kundens utveckling. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Telia butiken ligger i C4 shopping och här hjälper vi varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll. Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och bygga nätverk inom Telia Company.
Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som en medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när dem vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger. Du är en lagspelare som vill jobba i ett glatt och härligt team med tydliga och höga ambitioner för butikens framgång.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Nytänkande
Kommunikativ och social.
Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande.
Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta mig jonas.y.nilsson@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!