Säljare till Telias butik i Ljungby

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Your next challenge?
Mitt namn är Alexander Isaksson och söker nu våra nästa timanställda butikssäljare till vår butik i Ljungby. Hos oss får du träffa våra kunder och hjälpa dem med allt ifrån SIM-korts byte till avancerade lösningar både inom privat och företag. Variationen av kunder och frågor gör att ingen dag blir den andra lik. Vi som jobbar i butiken i Ljungby är Telias ambassadörer och strävar då alltid efter att leverera kundservice i världsklass. Tjänsten är en timanställning där du har en timlön och en bonus som baseras på dina säljresultat. Gillar du som oss, att lösa kundernas ärenden genom att erbjuda nya lösningar och ge tips och råd. Då skall du söka till oss!.

Your next manager and team
Jag som ledare tycker om att se personal med den rätta viljan och inställning att varje dag bli lite bättre. Din a viktigaste arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder med frågor kring abonnemang, tv-tjänster och internet. Vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål, både kopplat till försäljning och kundnöjdhet. För oss är båda dessa mål minst lika viktiga till service i världsklass. Inom Telia finns det alltid möjligheter att växa och anta nya utmaningar.

You
Du behöver vara 18 år fyllda och ha gått ut gymnasiet. Då vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det meriterande, men största vikt läggs på din personlighet.  För att komplettera teamet bör du vara person som trivs med att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.

How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify our execution by taking actionable decisions and delivering with speed

Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.

That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Isaksson på 070-543 08 62. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Timlön och provision
  • Vid behov enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 26 januari 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


21 november 2024

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

21 november 2024

Säljare med ansvar till Götaplatsens foto!

21 november 2024