OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Just nu så söker vi två drivna lagspelare till våra butiker i Gävle och Valbo!
Din nästa utmaning Jag heter Anna Eklöf och är ansvarig för Teliabutikerna Gävle och Valbo. I mitt team så värderar vi goda prestationer för både individen och teamet i en miljö där alla blir sedda för just den du är och stämmningen är alltid på topp! Vi arbetar i en värld där den ena dagen aldrig är den andra lik och hos oss kommer du få möjligheten att lära dig mycket inom försäljning och kommer få arbeta med de bästa varumärkena på marknaden. Vår vardag kan bestå av allt från att byta ett simkort till att skapa en helhetslösning för hemmet eller företaget, med exempelvis bredband, tv eller en växellösning. Vi finns där för att ge alla som kommer in till oss ett kundbemötande i världsklass och möjligheten att erbjuda lösningar som passar just kundens behov och överträffar dess förväntningar.
Din nästa ledare och nya kollegor Butikerna i Gävle och Valbo består av 17st medarbetare och i vår vardag så är kunden det absolut viktigaste. Vi arbetar tillsammans som ett team mot våra mål där försäljning och kundbemötande är lika viktigt. Den främsta anledningen till att jag arbetar på Telia det är ett företag där man alltid ges möjligheten till att växa och utvecklas som individ. Något som också känns väldigt inspirerande är att vi har påbörjat vår resa mot "New Generation Telco" som känns helt rätt i tiden. Där är bland annat ett ledord att våra kunder ska gilla oss lite mer efter varje kontakt. När jag inte är på jobbet så försöker jag spendera tid i naturen och kanske ta en löptur.
Du För att komplettera teamet bör du ha erfarenhet av kundkontakt men har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel. Du har gått ut gymnasiet och fyllt 18 år. Vidare bör du kunna arbeta varierat under våra öppettider, gilla högt tempo och har förmågan att vara flexibel. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
Hur? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på: Dare to innovate by sharing ideas, takning risks and continuously learning Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Varför? Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?
Kontakt Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Anna Eklöf på 072-559 54 54. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544