Säljare till Telias kundservice

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Inför sommaren 2017 söker vi på Telia säljare som är stjärnor på kundbemötande till vår kundservice där du hanterar inkommande samtal.

Your next challenge? Jag heter Dennis Öberg och jobbar som säljare på kundservicen för privatkunder i Sundsvall. Inom vår avdelning här i Sundsvall finns sex stycken Savedeskteam och nu till sommaren söker vi nya säljare för att utöka våra befintliga team.

I arbetsuppgifterna ingår att ta emot inkommande samtal och möta kunder som vill utöka, förändra eller avsluta sina tjänster hos oss. Min uppgift är att hitta bästa tänkbara lösning för våra kunders behov och med detta få riktigt nöjda kunder. Hos oss får du också en utbildning som hjälper dig att lyckas med detta!

Här på Telia ligger din framtid i dina händer, vi får chanser att utvecklas genom interna utbildningar och i vår roll som säljare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!

Your next manager and team Vi har närmare 100 anställda på kundservicen i Sundsvall. Varje team består av 13 säljare, en kompetenscoach och en säljledare. Vi är ett bra gäng som har kul på jobbet samtidigt som vi gör ett fantastiskt jobb med våra kunder. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls och vi gillar att fira framgång och att utmana varandra.

Jag har själv valt att jobba som säljare på Telia under flera år. Jag har gjort det för att jag har trivts med uppgiften att hjälpa våra kunder till bra lösningar som gör dem nöjda. Det jag också uppskattar med Telia som arbetsgivare är variationen och mixen av trevliga kollegor som arbetar mot samma mål som jag.

Jag ser Telia som en långsiktig arbetsgivare som alltid strävar efter att ligga i teknikens framkant. I min roll på Telia får jag även vara med på företagets resa mot New Generation Telco där vi ska göra allt för att ha Sveriges nöjdaste kunder!

You Du som söker bör ha ett brinnande intresse för att hitta den bästa lösningen för varje kund. Du kommer att ha tydliga sälj- och effektivitetsmål. Du bör därför vara målmedveten, tävlingsinriktad, en bra lagspelare och ha en vilja att utvecklas i ditt arbete med att möta kunder.

Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

Du kommer att påbörja din anställning med en utbildning med beräknad start i juli. Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.

How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen är det viktigt att du agerar enligt detta:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves. Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs. Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing.

Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms. That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av våra säljledare Magnus Jonsson 072-541 05 05 eller Fredrik Nilsson 070-526 87 67. Manpower kommer att stötta oss i urvalet. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid, varierande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstidsanställning och provanställning 6 månader
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024