OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inför våren 2017 söker vi på Telia säljare som är stjärnor på kundbemötande till vår kundtjänst.
Your next challenge?
Jag heter Marina Lundström och jobbar som Säljledare på kundtjänsten för privatkunder i Sundsvall. I regionen finns sex stycken Savedeskteam och nu till våren söker vi nya säljare för att utöka våra befintliga team.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att ta emot inkommande samtal och möta kunder som av en, eller annan, anledning vill avsluta en eller flera av sina tjänster. Vi förstår att kundens behov förändras och vår uppgift är att hitta bästa tänkbara lösningen för våra kunder.
Under din tid hos oss kommer du fortlöpande vidareutbildas för att kunna hantera olika typer av ärenden.
Your next manager and team
Vi har närmare 100 anställda på Kundtjänsten i Sundsvall. Varje team består av 14st säljare, en kompetenscoach och en säljledare. Vi är ett bra gäng som har kul på jobbet samtidigt som vi gör ett fantastiskt jobb med våra kunder. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls och vi gillar att fira framgång och att utmana varandra.
Jag har själv valt att jobba på Telia under flera år. Först som säljare, därefter som kompetenscoach och nu som säljledare för ett av våra kundtjänstteam. Jag har valt att stanna och utvecklas i företaget för jag tror så starkt på vår förändringsresa mot New Gen Telco. På resan kan vi snabbt mäta framgång men även se våra utvecklingsmöjligheter. Med den insikten jobbar vi hela tiden med förbättringar utifrån kundens och personalens bästa. Förutom att jobba så är jag väldigt intresserad inredning så många timmar spenderas för att hitta drömboendet.
What about you
Du som söker bör brinna för försäljning och ha en strävan att arbeta med att förbättra mötet med våra kunder.
Du kommer att ha tydliga sälj- och effektivitetsmål och bör därför vara målmedveten, tävlingsinriktad och ha viljan att ständigt utvecklas och lära dig nya saker. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.
Du kommer att påbörja din anställning med en utbildning med beräknad start i april. Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
How?
Telias värderingar Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Har du frågor kring tjänsten?
Telia samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Johnsson 031-63 15 55 alt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544