OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Kvalitet, kundservice och långsiktighet. Så beskrivs bäst World Online Invest Holding och vad de vill tillföra till en annars traditionell bransch. Här får du möjlighet att arbeta i en ung och snabbfotad organisation med stor kompetens om hur man löser sina kunders behov och gör man allt för att tillgodose sina kunders önskemål.
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
World Online Invest Holding är grundat i Sverige, är privatägt och har kontor i Sverige. Medarbetarna är företagets viktigaste resurs och entreprenörskänslan är påtaglig. Man gör verkligen det lilla extra inte bara för att lösa kundernas behov, utan även för att säkerställa att allt går som planerat, hela vägen fram till kunder behov.
I rollen som säljare arbetar du tätt tillsammans med övriga funktioner i organisationen. Du kommer att arbeta mot flera olika branscher med ett särskilt fokus på läkemedelsindustrin i regionen och dina tjänster kommer att vara en viktig pusselbit i dina kunders affärer, ibland till och med livsavgörande. Du kommer att rapportera till kontorschef men ha nära samarbete med personer i ledande befattning inom bolaget för att säkerställa din och dina kunders framgång.
DU ERBJUDS
- Att arbeta på ett attraktivt och snabbrörligt företag där du och dina resultat kommer att göra skillnad.
- Möjlighet att vidareutveckla dina befintliga kunskaper inom försäljning, både transaktionen och strategisk.
- Äga kundsamarbeten genom hela kundresan, från lead till avtalskunder.
- Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget på nationell såväl som internationell nivå.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
- Arbeta med ny kundsbearbetning; prospektera, boka, träffa, vårda och utveckla samarbeten.
- Säkerställa en långsiktig kontakt och dialog med kunder i syfte att utveckla befintligt samarbete genom rådgivning och merförsäljning.
- Representera företaget även på mässor och event om det behövs.
VI SÖKER DIG SOM
- Har något eller några års erfarenhet av uppsökande tjänsteförsäljning.
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevanta områden.
- Behärskar Officepaketet och har god vana av att arbeta i CRM-system.
- Har B-körkort.
- Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.
- Har förmågan att inge stort förtroende i kunddialoger.
- Snabbt kan förstå komplexa situationer och rådge lösningar baserade på din kompetens och insikt.
SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR
- Självgående. Du arbetar effektivt mot uppsatta mål och deadlines och tar stöd där det behövs.
- Problemlösande. Kan lyssna in de utmaningar som finns och arbeta lösningsorienterat mot uppkomna problem.
- Ansvarstagande. Du äger problemet från ax till limpa och säkerställer att det löses på bästa sätt.
- Orädd. Att ställas inför nya situationer är inget du räds, likaså är du bekväm med att skapa nya relationer både internt och externt.
- En hög energinivå. Du ger mycket mer än du tar helt enkelt.
Hoppas vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider men några helger kan komma vid behöv.
Plats: Stockholm.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår företag. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.