OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
B2B säljare till ADinQ Mellansverige
AdinQ är annons och marknadsföringskanalen som gör att du syns där människor finns! De erbjuder marknadsföringsplats på butiks-tv och storbildsskärmar över hela Sverige. Du väljer om du vill synas lokalt eller nationellt. Har kunderna ingen film att visa - då producerar AdinQ en film till dem. Ingen kund är för liten eller för stor hos AdinQ - detta är ett format som passar både det mindre lokala företaget till det större nationella företaget. Med huvudkontoret i Borås och regionkontoret för Mellansverige i Eskilstuna så är efterfrågan hög och vi behöver ytterligare en säljare i vårt team.
Vi expanderar nu i Mellansverige och behöver därför förstärka med en målmedveten och driftig utesäljare som har erfarenhet från B2B försäljning och är van vid uppsökande försäljning.
Vi ser gärna att du bor i Enköping, Uppsala eller norra Stockholm och har god lokal kännedom. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att bearbeta upp en ny kundbas som du sedan vårdar med omsorg. Du sköter främst din kundbearbetning genom personliga besök men är även van att sälja genom telefonbearbetning. Att sälja digitala annonslösningar innebär också att du behöver tycka att det är roligt med idéförsäljning. Samt att det faller sig naturligt för dig att presentera lösningar utifrån kundernas behov och en vilja att hjälpa kunderna. Du kommer ha en viktig roll i att bygga ADinQs varumärke. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper eftersom dynamiken i gruppen är extremt viktigt.
Du är ADinQ´s ambassadör och ansikte utåt och du ansvarar för hela säljprocessen. Från prospektering, mötesbokning, fältarbete, offertarbete och avslut och kundvård. Du blir en del av ett engagerat och affärsdrivet team.
Din profil
Du har god lokalkännedom i någon av följande städer Enköping, Uppsala, Bålsta, Gävle och vill lära känna de övriga städernas näringsliv i din roll som säljare hos oss. Det är viktigt att du har och kan upparbeta ett lokalt kontaktnät.
B-körkort är ett krav.
För att trivas i den här säljrollen behöver du verkligen älska uppsökande försäljning och ha väldigt lätt för att skapa bra kundrelationer, både på kort och lång sikt. Den här tjänsten innebär mycket frihet under eget ansvar, vilket kräver att man är bra på att leda sig själv och har bra struktur i sitt säljarbete samt är en social begåvning. Erfarenhet från media är inget krav utan personlighet och inställning är helt avgörande. Gärna med en stor portion humor i bagaget. Har du energin och viljan - så har vi redskapen!
Detta är en heltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse.
6 månaders provanställning tillämpas.
Fast lön samt provision.
Förmånsbil erbjuds.
Om Best bemanning & rekrytering
- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
- Administration
- Ekonomi
- Fastighetsskötsel
- Industri
- Lager och logistik
- Mark och anläggning
- Sälj och marknad
- Teknik
- Transport
Urval sker löpande. Ansök redan idag!