OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad. Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer. Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige. Välkommen till framtiden! För kunds räkning söker Academic Work en ordermottagande säljare/systemutvecklare till en av marknadens ledande leverantörer av utrustning för Polis, Försvar och Bevakningsbranschen. Företaget arbetar internationellt och har en av de mest välbesökta e-handelsplatserna inom sitt område i Europa. Som ordermottagande säljare/systemutvecklare arbetar du på företagets orderavdelning, beläget i Stockholmsområdet. Arbetsuppgifterna för denna tjänst ligger i att svara på inkommande ordrar och offertförslag, göra offerter och affärsförslag samt boka frakter. Du kommer även arbeta med viss utveckling av företagets webb-baserade affärssystem samt utveckla nya distributionskanaler. Vi ser gärna att du som söker denna tjänst har: - Mycket god erfarenhet av Office-paketet - Goda kunskaper i svenska och engelska - Arbetat med någon typ av HTML program eller bildprogram - Kunskaper om SQL Server - Kunskap om Microsoft. Net, och/eller avancerad Webservices, och/eller DHTML, Som person är du drivkraftig, ordningsam och har lätt för att ta egna initiativ. Du har lätt för att hantera många ärenden samtidigt och har en förmåga att skapa goda kundrelationer. Erfarenhet av försäljning och liknande uppdrag är meriterande. Välkommen med din ansökan snarast. Omfattning: 2 veckor heltid, kl 0900 -1700. (Möjligheter till förlängning och ev. rekrytering.) Start: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl