OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lagspelare, ordningsam, effektiv och lättlärd? Då kanske du är den vi söker!
Vi är ett svenskt företag som växer med försäljning idag både i Sverige och internationellt. Vi är verksamma inom hörselområdet där vi både utvecklar produkter och företräder framstående varumärken. Våra produkter används för att underlätta och förbättra möjligheten att höra och uppfatta saker under dygnets alla 24 timmar.
Som säljassistent kommer dina dagar bestå av blandade uppgifter så som orderläggning, fakturering, hantering av beställningsdatabaser för kunder, hantering av prislistor , telefonsamtal med kunder, mässförberedelser m.m. Det finns en möjlighet att utforma tjänsten till en deltidstjänst (50%-75%) eller heltidstjänst (100%).
Du som söker denna tjänst är socialt begåvad och effektiv. Hos oss värdesätter vi egenskaper som ödmjukhet, vilja, driv och intresse att utvecklas.
Ansökningsperioden går ut den 15 januari 2017.
Kompetenskrav
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift
- IT-verktyg så som word, excel, power-point samt helst ytterligare en del ytterligare IT-erfarenhet.
Meriterande
- Administration och ansvar kring förvaltning av CRM-verktyg/-system
- Arbete med försäljning och marknadsföring via digitala kanaler.
- Högskolestudier inom relevant område för tjänsten.
- Körkort B.
Om Transistor
Transistors arbetar med teknologi som stärker och stöttar människans förmåga att höra. Vårt kontor finns i Sollentuna utanför Stockholm nära Infra City med närhet till kommunaltrafik, E4 och Arlanda.