OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en person för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Det är en deltidstjänst på 50%. Arbetsstart är i januari 2019. Tjänsten är tänkt att övergå till anställning hos kund efter en tids uthyrning ifall bägge parter samtycker.
Arbetsuppgifterna är bl.a. att boka in säljmöten, ta hand om kontoret, svara i telefon m.m.
Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete på kontor eller liknande. Du bör ha viss datavana. Som person är det viktigt att du är ansvarstagande, prestigelös, serviceminded, noggrann och positiv.
Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist