Säljassistent

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu en person för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Det är en deltidstjänst på 50%. Arbetsstart är i januari 2019. Tjänsten är tänkt att övergå till anställning hos kund efter en tids uthyrning ifall bägge parter samtycker.

Arbetsuppgifterna är bl.a. att boka in säljmöten, ta hand om kontoret, svara i telefon m.m.

Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete på kontor eller liknande. Du bör ha viss datavana. Som person är det viktigt att du är ansvarstagande, prestigelös, serviceminded, noggrann och positiv.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen Norrtälje
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Månadslön.
  • Deltid Deltid 50%, tillsvidaretjänst.
  • Publicerat: 3 oktober 2018

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024