OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en säljassistent till ett spännande företag. Företaget har ca 600 anställda och på kontoret i Bromma sitter ca 25 personer. I den här rollen kommer du att[vara ett stöd till[säljarna med blandade administrativa uppgifter. Arbetsuppgifter * Avtalshantering * Kundadministration * Ta fram kundstatistik * Registrera reskontran Erfarenheter * Gymnasiekompetens, gärna en påbyggnadsutbildning inom sälj och marknad * Minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter * Vana från att arbeta i olika affärssystem * Erfarenhet från Movex * Goda kunskaper i Excel För tjänsten krävs det att du är serviceinriktad och trivs med att ha mycket kundkontakt via telefon. Det är även viktigt att du är organiserad och trivs med att arbeta självständigt. Du är kommunikativ och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du har förmågan att planera, strukturera och prioritera det dagliga arbetet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719