Säljassistent

Arbetsbeskrivning

Comfort Audio är ett av de ledande företagen i Europa inom området hörselprodukter med 54 anställda och säljbolag i Danmark, Norge, Tyskland samt USA.Verksamheten omfattar utveckling, tillverkning och försäljning av digital trådlös talkommunikation, inom branschen unika produkter.Vår vision är att nedsatt hörsel inte ska vara ett hinder för utbyte av tankar och ideer mellan människor.Vi ser en kontinuerligt ökande efterfrågan av våra produkter såväl i Sverige som på våra exportmarknader.Fyra år i rad har vi av Dagens Industri blivit utsedda till ett av Sveriges snabbast växande företag, ett så kallat Gasellföretag. Comfort Audio är inne i ett expansivt skede och vi söker Dig som kan bli vår nästa medarbetare i vårt försäljningsteam Sverige.Teamet består idag av en Försäljningschef, Teamleader/KAM, distriktsansvariga säljare samt teknisk kundsupport och säljassistent.Vi söker nu ytterligare en säljassistent med intresse för teknik För att passa i den här rollen krävs det att du är van vid att arbeta med flera olika arbetsuppgifter samtidigt och har en mycket hög servicenivå.Det är viktigt att du tycker om att strukturera, planera och att skapa ordning och reda. En av våra grundvärderingar är att alltid ha Kunden i fokus och vi söker någon som är flexibel, har god samarbetsförmåga och ger det lilla extra för att kunden skall bli nöjd.Vi söker en person med entreprenörsanda och som gärna ser möjligheter istället för problem.Du kommer att vara en del av innesälj och arbetsuppgifterna kommer bland annat att innebära Specialisering på vårt CRM-system Ordermottagning Offerthantering Enklare kundsupport Kunduppföljning Support till distriktsansvariga För att lyckas i den här rollen krävs det att du har minst fem års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter samt arbetat med och administrerat ett CRM system, gärna Dynamics AX.Det är en fördel om du arbetat med tekniska produkter alternativt har ett genuint intresse för teknik.I tjänsten behöver du också kunna formulera dig obehindrat i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.Goda kunskaper i Office paketet är ett krav.Vi erbjuder rätt person en arbetsplats i en dynamisk och växande organisation med stora utvecklingsmöjligheter.Tjänsten innebär en bred kontaktyta mot hela företaget.Du kommer att rapportera direkt till Försäljningschef Sverige. Tjänsten är en heltidsanställning med start så snart som möjligt. Var vänlig och specificera vilket CRM system du har arbetat i samt vart du har sett annonsen.

Sammanfattning

Liknande jobb


SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

24 oktober 2024