OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en av världens ledande tillverkare av elektronikprodukter, med 12.000 anställda och en omsättning på över 60 miljarder kronor. I norden är vi över 80 anställda och vår drivkraft är innovation, kvalitet och design. Vi kan erbjuda en omväxlande miljö och intressanta utvecklingsmöjligheter för rätt personer.
ASUS söker en säljassistent - 3 månader
Arbetsuppgifter
I rollen som säljassistent kommer du att tillhöra ASUS "back office team" för vår affärsenhet System (bärbara datorer & surfplattor). Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara att ta fram säljstatistik, sammanställa rapporter och hantera claimar från våra samarbetspartners i Norden. Du arbetar i våra interna system för att skapa förutsättningar så att vårt huvudkontor kan betala ut pengar till våra kunder. Du kommer att arbeta på vårt nordiska huvudkontor som är beläget i Kista.
Din bakgrund
-Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel
-Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Personliga egenskaper
-Strukturerad med förmåga att jobba i ett högt tempo och hålla deadlines
-Noggrann, tålmodig och med ett sinne för detaljer
-Tycker om att arbeta med siffror
-Serviceinriktad, driven och med en positiv inställning
-Förmåga att jobba både självständigt och i team.
-Gärna intresse och kunskap om tekniska produkter
Tillträde snarast och rekryteringen sker löpande.
Vänligen skicka din ansökan samt CV till:
asushr_acn@asus.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Sarah Hsu
Mikael Koark
Michael Girgis