OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Almedahls Alingsås AB arbetar med textilier och arbetskläder till offentlig sektor. Vi tillverkar arbetskläder i Europa och Asien med kontor och lager strax utanför Alingsås.
Vi är nu på jakt efter en säljassistent för klädutprovning i segmentet som rör arbetskläder till kommunanställda i hela Sverige. Anställningen är en kombinerad tjänst som innebär resor i södra och mellersta Sverige samt administrativa uppgifter på kontoret utanför Alingsås.
Du förväntas vara ansiktet utåt i det personliga mötet med våra kunder, du är ödmjuk och sätter kunden i fokus. Du är självständig, strukturerad och har förmågan att lyssna in den enskilde kundens behov och önskemål. Du planerar och arbetar tätt med dina kollegor och är lösningsorienterad och flexibel. Säljassistenten reser primärt till bolagets kunder i hela Sverige och kan även innebära perioder av kundtjänstarbete med kundkontakt, orderhantering etc. Vid långväga resor sker övernattning på hotell. Säljassistenten utgår från bolaget utanför Alingsås.
Meriterande är kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel etc.) samt tidigare erfarenhet av konfektionsförsäljning
Vid eventuella frågor kontakta Christian Lidborg via mail: christian.lidborg@almedahls.com eller Jenny Lantz på jenny.lantz@almedahls.com
Ansökan skickas till jobba@almedahls.com.
Löpande urvalsprocess samt intervjuer, tillträde snarast. 6 månaders provanställning.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.