OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljassistent/Administratör till nystartat kontor i Stockholm
Vill du arbeta på ett litet men expansivt bolag där det finns möjlighet att växa tillsammans med oss? Vi söker nu en säljassistent/administratör till vårt nystartade kontor i Stockholm. Du kommer att samarbeta med kollegor över hela landet och din viktiga roll blir att säkerställa att material och underlag är korrekta, uppdaterade och tillgängliga vid rätt tidpunkt.
I rollen som säljassistent/administratör blir några av dina arbetsuppgifter:
- Utforma och koordinera utskick till kunder
- Orderläggning
- Administrerar teamsinbjudningar
- Uppdatering av hemsida
- Dialoger med kunder och medarbetare för planering av det dagliga arbetet.
Vem är du?
Vi tror att din noggrannhet och organisationsförmåga i kombination med ett intresse för att bygga goda och professionella relationer kommer att vara är nyckeln till din framgång. Du behöver även vara en god kommunikatör som har lätt för att uttrycka dig i skrift.
Du har lätt för att ta till dig och lära dig IT-system och du har goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du har kunskaper i Teams, SharePoint och PDF, men det viktigaste är att du är nyfiken och ständigt vill lära nytt.
Vilka är vi?
Motivera Sverige AB är ett utbildningsföretag som har varit verksamma sedan 1997 och utbildat företag
och organisationer i kravutbildning inom maskin och arbetsmiljö. Vi är ca 30 medarbetare och har
säljkontor i Luleå, Stockholm, Uddevalla och Malmö.
Ansökan
I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper samt motivation för tjänsten. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!