OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett bemanningsföretag med 17 års branscherfarenhet. Våra verksamhetsområden är personaluthyrning, rekrytering och entreprenader främst inom kontor, ekonomi, sälj och marknad. Vi söker för kunds räkning en person som skall arbeta som säljassistent som ska serva säljchef, säljare, produktspecialister och servicetekniker i såväl Sverige som övriga nordiska länder. Produkterna är av medicinteknisk karaktär. Företaget är i dagsläget beläget i Jakobsberg men kommer att flytta till Kista inom snar framtid. Det arbetar 65 personer på företaget i Sverige. Arbetet innebär framtagning och sammanställning av försäljningsrapporter, föra anteckningar vid telefonkonferenser och möten, vara delaktig i layout och utformande av brevutskick till kunder, offert- och anbudsadministration, boka resor och hotell, beställning av säljmaterial. Du ska ha tidigare erfarenhet av motsvarande tjänst inom säljsupport. Engelska är koncernspråket vilket gör att det krävs goda kunskaper i engelska. God kännedom i de nordiska språken är en fördel. Personliga egenskaper som behövs är initiativkraft, serviceanda och noggrannhet. Uppdraget är en inhyra på 75% med start fr o m mitten av maj t o m september 2007. I din ansökan bör bekräftas samtliga krav annars kan vi ej beakta din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719