OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget är ett fullservice-företag med verksamhet inom både ny och begagnad bilförsäljning. De har egen serviceverkstad, karosseriverkstad och reservdelslager som står till deras kunders förfogande. Företaget säljer ca. 1000 bilar per år och är ständigt växande i sin bransch. Deras mål är att på ett tryggt och kvalitativt sätt tillgodose både privatpersoners och företagsbehov gällande inköp av nya och begagnade bilar och dess kringtjänster.
Arbetsuppgifter:
I rollen som säljassistent möter du kunderna som kommer in i hallen på ett professionellt och trevligt sätt. Du skapar goda relationer med kunderna samt ansvarar för att bilhallen ser trevlig och välkomnande ut genom att hålla bilar och kundytor rena. Du assisterar dina kollegor med dagliga administrativa uppgifter och är behjälplig vid kundaktiviteter samt events med bokningar, anmälningar och utskick till kunderna. Du har ett gott öga för vad kunden efterfrågar och ger alltid det lilla extra.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice, exempelvis som receptionist och/eller värd
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Ett intresse för bilar är meriterande
• Körkort
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
För att passa i rollen som säljassistent har du en god samarbetsförmåga och en öppen inställning till andra människor samt ser ett värde i att samarbeta. Du gillar att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Som person är du hjälpsam och ställer alltid upp för dina kollegor samt är mån om att bidra till företagets framgång. Vidare trivs du med varierande arbetsuppgifter som kan ändras från dag till dag samt kan anpassa ditt bemötande till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljassistent, sälj, hallvärd, försäljning, relationsskapande, kundservice, service, helginsborg, Skåne, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund