Säljassistent med erfarenhet av upphandling

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker för långt uppdrag till en av våra kunder en säljassistent med erfarenhet av upphandling, start omgående!

Tjänsten
Vår kund är ett internationellt företag som är verksamma inom medicinsk utrustning. Som säljassistent ger du bland annat administrativ support till 10 fältsäljare. Tjänsten är ett föräldrarvikariat på minst ett år med goda möjligheter till förlängning.

Arbetsuppgifter
Som säljassistent har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Administrativt stöd till säljare och säljchefer
• Förbereda, planera och genomföra anbud
• Ta fram säljmaterial
• Ta fram statistikt
• Översättningsarbete
• Arbeta med marknadsmaterial
• Övrigt administrativt arbete

Kvalifikationer
För att passa i rollen som säljassistent ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Erfarenhet av anbud/upphandlingar, gärna mot landstinget
• Tidigare erfarenhet som säljassistent är meriterande
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Goda kunskaper i danska eller finska är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet

För att trivas i tjänsten tror vi att du är du driven, självständig och tar stort ansvar i ditt arbete. Du är strukturerad, noggrann och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare ser vi gärna att du är kommuniaktiv, har lätt för att nätverka och trivs med en bred roll där du får hantera många olika arbetsuppgifter.

Om du är intresserad av tjänsten som säljassistent, tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: säljassistent, upphandlingar, anbud, inköp, inköpsassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid / Omgående - 1 år
  • Publicerat: 9 april 2014

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024