OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en säljassistent till fastighetsutvecklingsbolaget Bricknova AB på Birger Jarlsgatan i Stockholm
Har du erfarenhet av kundkontakt och administration och vill nu testa vingarna inom fastighetsbranschen? Vill du vara del i ett bolag som planerar att växa flerdubbelt de närmsta tre åren? Vill du jobba i ett bolag som prioriterar träning, hälsa och personlig utveckling för personalen? Då har vi tjänsten för dig!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Bricknova utvecklar nyproducerade fastigheter i attraktiva områden i Storstockholm och har på bara ett par år växt till att ha ett portföljvärde på cirka 400 miljoner och har som mål att nå en miljard i december 2022. Din roll som säljassistent blir att hjälpa bolaget att växa och nå sina mål och samtidigt ha roligt på jobbet!
Du kommer jobba tillsammans med flera serieentreprenörer med vana att leda personal och bygga bolag. Dina arbetsuppgifter kommer vara av både komplex och rutinmässig karaktär vilket gör att jobbet är varierat och ibland kan förändras snabbt när något oförutsett händer. Bricknova kommer växa under de närmsta åren och möjlighet finns att i framtiden välja inriktning på dina arbetsuppgifter när verksamheten blir större och fler personer anställs.
Personalens trivsel och utveckling är extra viktigt för ledningen på Bricknova och därför läggs mycket resurser på att skapa en god arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling och tid för reflektion med månatliga workshops och efterföljande After work. Bricknova lägger dessutom mycket tid och fokus på träning och hälsa för att personalen ska må bra. Ett exempel på detta är när hela kontoret går och tränar tillsammans.
Din arbetsplats blir huvudkontoret på Birger Jarlsgatan 18 på Stureplan i 5-stjärniga kontorshotellet No18 med egen lunchrestaurang till specialpris och kostnadsfria måndagsfrukostar. Lokalerna är luftiga med många gemensamma ytor och har dessutom ett eget gym i huset.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Din roll kommer bestå av två delar. En del där du hjälper Bricknovas kunder med frågor och problem som uppstår under försäljningsprocessen och en annan del där du sköter återkommande administrativa uppgifter för Bricknovas totalt 13 bolag. Du kommer samtidigt jobba med att förbättra sälj- och arbetsprocesserna för nästa fas i bolagets tillväxt. Du kommer samtidigt jobba med att förbättra sälj- och arbetsprocesserna för nästa fas i bolagets tillväxt och kommer därför ha tät kontakt med bolagets anställda samt Bricknovas olika delägare utöver de många externa parterna, som tex redovisningsbyrån, revisorn och fastighetsjurister.
Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
• ta emot samtal och mejl från kunder och svara på frågor om allt från inredningsdetaljer till större kontraktsfrågor
• sköta Bricknovas sociala medier
• koordinera mellan Bricknovas bostadsrättsföreningar, mäklare, partners och leverantörer
• hantera klagomålsärenden
• scanna in avtal och dokument och lägga in i rätt mappar
• fakturahantering och göra betalningar
• göra inköp av kontorsmaterial
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du utgår från Bricknovas huvudkontor på Stureplan tillsammans med de andra sex heltidsanställda och har regelbunden kontakt med övriga delägare och rådgivare som bolaget har i sitt nätverk. Tjänsten är på heltid och startar när rätt person kan vara på plats.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med god erfarenhet som administratör och som gillar assistentrollen och uppskattar att jobba både med komplexa uppgifter varvat med enkla och rutinbaserade. Du har god hand med kunder och kan hantera klagomål med lugn och trygghet och kan vända något som en kund upplever som negativt till något positivt. Dessutom har du förmågan att inte låta missnöjda kunder påverka dig alltför mycket.
Du är duktig på att prioritera och ordning och reda är ledord för dig eftersom enkla fel i administrationen kan leda till många följdproblem som tar tid att reda upp. Eftersom bolaget är i stark tillväxt behöver du vara en prestigelös person som gärna hugger i när nya oväntade problem dyker upp.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07