Säljassistent sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat i Jeeves och är en driven och ambitiös person? Tveka då inte att söka denna tjänst redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Som säljassistent kommer du att assistera säljare med diverse administrativa uppgifter och hjälpa kunder samt leverantörer i olika ärenden via telefon.

I dina arbetsuppgifter ingår bl. a:
- Sammanställa offerter.
- Leveransbevakning.
- Kontraktsgenomgång med kund.
- Merförsäljning.
- Förhandla med kund om leveransvillkor.

Om företaget

Kunden utvecklar, marknadsför och tillverkar förpackningslösningar. Det är BSB och deras kunder finns främst inom tillverkningsindustrin. Det är ett globalt företag med 700 anställda i Sverige och på kontoret i Göteborg arbetar 15st personer som är säljare och säljassistenter.

Din profil

Som säljassistent är det viktigt att du vill hjälpa kunder och dina kollegor samt driva affärer framåt tillsammans med säljare. Du kommer att arbeta tätt ihop med din/dina säljare så det är viktigt att du är bra på att kommunicera och är en lagspelare.

För av vara aktuell för tjänsten krävs det att du:
- Har arbetat med inköp och orderregistrering
- Talar svenska

Meriterande:
- Arbetat i Jeeves (inköp och orderregistrering).

Din personlighet:
- Driven
- Affärssinne
- Kommunikativ
- Förtroendegivande
- Serviceminded
- Lösningsorienterad
- Noggrann
- Mogen

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: September
Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8-17
Tjänst: Vikariat 6-12 månader
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 23 maj 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Sales Support

Sales Support

31 oktober 2024

Säljtekniker

Säljtekniker

30 oktober 2024

Tender and Sales support specialist

Tender and Sales support specialist

29 oktober 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

28 oktober 2024