OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat i Jeeves och är en driven och ambitiös person? Tveka då inte att söka denna tjänst redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som säljassistent kommer du att assistera säljare med diverse administrativa uppgifter och hjälpa kunder samt leverantörer i olika ärenden via telefon.
I dina arbetsuppgifter ingår bl. a:
- Sammanställa offerter.
- Leveransbevakning.
- Kontraktsgenomgång med kund.
- Merförsäljning.
- Förhandla med kund om leveransvillkor.
Om företaget
Kunden utvecklar, marknadsför och tillverkar förpackningslösningar. Det är BSB och deras kunder finns främst inom tillverkningsindustrin. Det är ett globalt företag med 700 anställda i Sverige och på kontoret i Göteborg arbetar 15st personer som är säljare och säljassistenter.
Din profil
Som säljassistent är det viktigt att du vill hjälpa kunder och dina kollegor samt driva affärer framåt tillsammans med säljare. Du kommer att arbeta tätt ihop med din/dina säljare så det är viktigt att du är bra på att kommunicera och är en lagspelare.
För av vara aktuell för tjänsten krävs det att du:
- Har arbetat med inköp och orderregistrering
- Talar svenska
Meriterande:
- Arbetat i Jeeves (inköp och orderregistrering).
Din personlighet:
- Driven
- Affärssinne
- Kommunikativ
- Förtroendegivande
- Serviceminded
- Lösningsorienterad
- Noggrann
- Mogen
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: September
Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8-17
Tjänst: Vikariat 6-12 månader
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996