OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person med stor social förmåga? Vill du utvecklas inom en dynamisk bransch där du som individ får en chans att utvecklas? Då har vi jobbet för dig! Vår kund söker just nu säljassistenter att bistå i deras duktiga team av säljare. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa säljarna i deras dagliga arbete, att ta emot kundsamtal, hjälpa till med administrativa uppgifter såsom registrering och ärendehantering samt att göra vissa utgående samtal till leverantörer. Du fungerar som en spindel i nätet och ser till att kommunikationen, både den externa och den interna, fungerar som den ska. För den som är intresserad av försäljning finns även chansen att få sälja då man ibland kan behöva hjälpa säljarna om trycket blir högt. Då företaget är en av de ledande aktörerna inom Telecom så har de mycket konkurrenskraftiga produkter, produkter som de säljer endast till företagskunder (B2B försäljning). Nyckeln för framgång i denna tjänst ligger i kundservicen; att alltid ge det lilla extra till kunden. Därför så tror vi att du som söker har någon form av erfarenhet från service, kanske inom restaurangbranschen, men nu vill vidare till nya utmaningar. Eller kanske du tidigare har arbetat som säljare men vill nu arbeta mer mot kundservice? Det viktiga är att du som person är noggrann, serviceinriktad och driven. Att behärska engelska i tal och skrift är också viktigt då vissa av företagets kunder samt medarbetare är engelskspråkiga. Företaget är beläget i Stockholm, mitt i city, och sitter i fräscha, nyrenoverade lokaler. Tjänsten är på heltid, mådag-fredag 08:00-17:00, med en fast lön enligt kollektivavtal. Detta är ett bemanningsuppdrag på minst 6 månader och för rätt person finns det även en mycket god chans till övergång direkt till kunden. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, vi rekryterar löpande.