Säljassistent sökes till det nordiska hudvårdsföretaget Hudhelse!

Säljassistent sökes till det nordiska hudvårdsföretaget Hudhelse!

Arbetsbeskrivning

Säljassistent sökes till det nordiska hudvårdsföretaget Hudhelse!

Är du intresserad av hudvård och har tidigare erfarenhet av administration och sälj kan denna tjänsten på HudHelse vara perfekt för dig. HudHelse är i en tillväxtfas och är idag 30 anställda i Norden. Nu vill de förstärka teamet i Sverige med en duktig administratör som vill vara med på den spännande tillväxtresan. Du kommer bli en del av ett härligt, socialt gäng som sitter i fina lokaler på Södermalm i Stockholm.

HudHelse är ett nordiskt bolag grundat 1998 med verksamhet och kontor i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Bolaget har en stark tillväxt planerad och söker därför ytterligare en medarbetare till sin verksamhet i Sverige. Företaget är agentur för cosmeceuticals, kosmetik och medicintekniska produkter med ett mycket exklusivt produktutbud av avancerade medicinska hudprodukter som ZO Skin Health, Colorescience och Endymed. Produkterna finns idag hos utvalda kliniker, där dessa kliniker betraktas som samarbetspartners i nära dialog och relation med HudHelse.

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att: Hantera ordrar i CRM-system
Var ett administrativt stöd och ge service till säljare i organisationen
Hantera försändelser
Inköp av material och annat till kontoret

För tjänsten krävs: 1-3 års erfarenhet av administration, orderhantering eller service
Flytande kunskaper i svenska och engelska och god förståelse för norska
God förmåga att formulera texter
Gymnasieutbildning, men meriterande med utbildning inom hudvård
Kunskaper i Office-paketet

Vi söker i första hand dig som är noggrann, serviceinriktad och självgående. För rollen krävs att du har ett driv, en positiv läggning och är van att samarbeta med kollegor.

Övrig information
Under uppdraget är du anställd som konsult hos oss på Barona med tillhörande förmåner via kollektivavtal och du är uthyrd till vår kund. Tjänsten är på heltid (37,5h per vecka) och uppdraget löper från augusti – december med chans till förlängning. Hudhelse har kontor på Södermalm i Stockholm där det idag är tre anställda som arbetar, men teamet ska bli fem inom kort.

Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström (linnea.lundstrom@barona.se) eller Karin Olander (karin.olander@barona.se)

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hudhelse Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 19 augusti 2022

Postadress

Sockerbruksgränd 20
STOCKHOLM, 11842

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024