OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Careco Inredningar är inne på en spännande tillväxtresa och söker nu dig som vill utvecklas i en roll inom Carecos säljorganisation. Du välkomnas till ett expansivt, tryggt och familjärt bolag med stor efterfrågan på sina högkvalitativa produkter.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljassistent kommer du arbeta med säljrelaterade arbetsuppgifter inom Carecos affärsområden och produktionssortiment. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att assistera säljarna i det dagliga arbetet, orderhantering av mindre order och projekt samt offertarbete av mindre projekt. Du arbetar nära säljarna som säljstöd i organisationen. Careco tror på personlig utveckling och för rätt person finns möjlighet att vidareutvecklas inom organisationen.
Din profil
Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av sälj, men det viktigaste är dina personliga egenskaper. Vi ser det som meriterande om du har erhållit erfarenhet inom en liknande bransch inom bygg, inredning eller arkitektur. Vi önskar att du har goda kunskaper inom Office, främst Word och Excel. Vidare ser vi det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem, med fördel Monitor. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Carecos framgång bygger på samarbete och teamkänsla. Därav är det viktigt att du utöver att kunna ta egna initiativ har lätt för att arbeta i grupp och uppskattar en arbetsmiljö som kännetecknas av teamkänsla, flexibilitet, ansvarstagande och kommunikation. Vidare är du en relationsbyggare och har lätt för att skapa nya kontakter. Du gillar att arbeta i en resultatinriktad miljö med högt tempo. För just den här rollen behöver du också vara strukturerad, lösningsorienterad och ha lätt för det administrativa arbetet.
Övrig information
Placeringsort: Osby
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning
Careco Inredningar har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Jönsson på 076-501 83 82 eller josefin.jonsson@maxkompetens.se. Sista ansökningsdag är 4 december 2022. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Careco Inredningar är Sveriges ledande leverantör inom fast inredning till skolor, vårdomsorg och laboratorier. De har en årlig omsättning uppgående till ca 120 Msek. Careco driver sin egen produktion och försäljningsorganisation med totalt 50 anställda. En stor del av bolagets försäljning sker till byggföretag, vilka deltar i upphandlingar inom kommuner och landsting.
Careco Inredningar har sitt huvudkontor i Osby och de har även kontor i Malmö samt produktionsanläggning i Osby och Gnesta. https://www.careco.se/