Säljassistent till Internationellt företag

Säljassistent till Internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vår kund är ett internationellt, välkänt och stort företag som verkar inom transportbranschen. Uppdraget innebär att du, tillsammans med kollegor, ansvarar för försäljningsadministrationen och aktivt bidrar för att förbättra lönsamhet, kundtillfredsställelse och affärsutveckling. Uppdraget innebär således att du får in en fot hos en aktör i en bransch med mycket att erbjuda.

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du primärt att arbeta som ett administrativt stöd och komplement till säljarna under hela försäljningen från inköp till leverans. Du arbetar brett med ekonomiadministration, avtalshantering och kontorsservice. Mer specifikt innebär det att du kommer att ha daglig kontakt med kunder, kollegor, leverantörer och ansvara för att det administrativa flödet löper på smidigt. Utöver det kommer du även att analysera och åtgärda problem som kan uppstå i verksamhetens administration och bidra till ett förbättrat flöde inom administrationsarbetet.

Är du rätt för rollen som Säljassistent?

Vi söker dig som har hög kompetens inom administration, service och ekonomiadministration, så som avtalshantering, fakturering och dokumenthantering i CRM-system eller motsvarande. Du är väldigt tillmötesgående och professionell i din yrkesroll och har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. För tjänsten krävs goda språkkunskaper i svenska och engelska. Meriterande är om du har arbetat i SAP. Vidare tror vi att du drivs av att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan, vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det.

Övrig information

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Lernia men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Tjänsten är på heltid i Malmöregionen. Arbetstiderna är dagtid och tillträdet är omgående.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Susanne Moe på telefonnummer: 0722 541154

Vi ser fram emot att höra från dig!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2022
  • Ansök senast: 27 maj 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Sales Advisor 8h - temporary contract

5 november 2024

Sales Advisor 25h - temporary contract

5 november 2024

Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

4 november 2024