Säljassistent till internationellt företag i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Till en av våra spännande kunder söker vi nu en säljassistent till ett långsiktigt uppdrag, är det du? Uppdraget är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget.

Uppdraget förväntas starta 15 juni 2016 och pågå tom 30 juni 2018.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen som säljassistent hos vår kund ingår det en mängd olika arbetsuppgifter och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

- Samla in, bearbeta och analysera affärsinformation
- Samordna prissättning inom olika avdelningar och olika regioner
- Samla in data från olika källor och skapa lättförståeliga rapporter av den 
- Arbeta med kundserviceavtal
- Arbeta med affärsrapporter
- Uppdatera prissättning och marknadsinformation i relevanta system
- Arbeta med prisuppföljning tillsammans med relevanta eftermarknadsavdelningar och med produktchefer
- Ha kontakt och kommunicera med andra globala avdelningar i samband med prissättning av tjänster och produkter  
- Fungera som ett stöd vid implementering av prissättning för tjänster i olika regioner

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har en akademisk examen inom företagsekonomi eller annat relevant område. Goda kunskaper i både talad och skriven engelska är ett krav medan övriga språkkunskaper är meriterande. Du ska trivas med att arbeta i en internationell miljö och ha goda kunskaper i Excel och Powerpoint.

Som person är du analytisk, strukturerad och energifull. Du har även känsla för detaljer och du har ett processorienterat arbetssätt.  Att vara motiverad och att arbeta i ett högt tempo ser du som en självklarhet. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och du ser dig själv som en lagspelare.


Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Thunholm Reinhold

Malin Sager

Johanna Heimer

Christian Aronsson

Nathalie Rodriguez

Jasmina Dedeic

Sara Jägevall

Marcus Kahanek

Carolina Werner

Nele Turemark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sverige AB .
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100%. Tillträde: 2016-06-15 Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 april 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57A, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024