Säljassistent till internationellt företag i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till en av våra spännande kunder söker vi nu en säljassistent till ett långsiktigt uppdrag, är det du? Uppdraget är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget. Uppdraget förväntas starta 15 juni 2016 och pågå tom 30 juni 2018.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Arbetsuppgifter

I rollen som säljassistent hos vår kund ingår det en mängd olika arbetsuppgifter och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
•Samla in, bearbeta och analysera affärsinformation
•Samordna prissättning inom olika avdelningar och olika regioner
•Samla in data från olika källor och skapa lättförståeliga rapporter av den
•Arbeta med kundserviceavtal
•Arbeta med affärsrapporter
•Uppdatera prissättning och marknadsinformation i relevanta system
•Arbeta med prisuppföljning tillsammans med relevanta eftermarknadsavdelningar och med produktchefer
•Ha kontakt och kommunicera med andra globala avdelningar i samband med prissättning av tjänster och produkter
•Fungera som ett stöd vid implementering av prissättning för tjänster i olika regioner


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har en akademisk examen inom företagsekonomi eller annat relevant område. Goda kunskaper i både talad och skriven engelska är ett krav medan övriga språkkunskaper är meriterande. Du ska trivas med att arbeta i en internationell miljö och ha goda kunskaper i Excel och Powerpoint.

Som person är du analytisk, strukturerad och energifull. Du har även känsla för detaljer och du har ett processorienterat arbetssätt. Att vara motiverad och att arbeta i ett högt tempo ser du som en självklarhet. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och du ser dig själv som en lagspelare.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 29 april 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024