OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en säljassistent till ett uppdrag på ett internationellt teknikföretag i Upplands Väsby. Tjänsten innebär att du kommer arbeta med ordermottagning samt kundsupport i stort. Arbetet innebär dessutom stöd till företagets säljare. Produkterna är av teknisk karaktär. För tjänsten krävs gymnasieutbildning eller motsvarande samt ett par års arbete med liknande arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du har god engelska i tal och skrift samt är en van användare av Officepaketet. Det är meriterande med erfarenhet av arbete i affärssystemet SAP samt teknisk förståelse. Som person är du ansvarsfull, noggrann och serviceminded. Du är proaktiv och tar initiativ. Tjänsten är ett uppdrag på heltid 30 juni t.o.m. 29 augusti. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719