OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal startades 1994 och är börsnoterat på NGM Equity. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon. Vi söker en säljassistent för ett kundföretags räkning. Det gäller ett vikariat på företagets enhet för marknadsföring och försäljning. Kundföretaget är ett tjänsteföretag med läkemedelsföretag som kunder. Arbetsuppgifterna kommer främst att vara färdigställande av offerter och underlag i företagets CRM-system, korrespondens med kunder för planering av möten och resor. Ytterligare vanligt förekommande arbetsuppgifter är färdigställande och arkivering av kundavtal samt ordrar. Kommunikation med kunder och dokumentationen i företagets system sker nästan uteslutande på engelska. Vi söker dig som är serviceorienterad och uttrycker dig väl skriftligt och muntligt på både svenska och engelska. Du har stor dator- och telefonvana. Du har en bakgrund med tidigare anställningar med mycket kundrelationer och erfarenhet av orderhanteringssystem. Det är önskvärt med erfarenhet utav CRM-systemet Mamut och meriterande med kunskaper i tyska samt franska.