OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker nu för kunds räkning en säljassistent/assistent heltid med start som uthyrd och efter 2 månader rekryteras till kunden. Kundföretaget är ett väletablerat företag på den globala marknaden för underhåll och modernisering av hissar och rulltrappor. Man kommer stationerad i Laholm men kan finnas chans, om man vill, att efter ett tag flytta till Helsingborgs kontoret. De första två månaderna kommer det vara en assistenttjänst där man ska hjälpa övriga säljare, registrera kontrakt och utföra ändringar i sap. Efter de två månaderna kommer det vara en säljassistenttjänst då man jobbar med att skicka offerter till befintliga kunder, stötta säljarna, boka besök till säljarna, skriva marknadsföringsbrev, fixa kundaktiviteter samt ansvara för events. Vi söker dig som studerat ekonomi, marknadsföring, sälj/marknadsföring eller har någon liknande kompetens. Du har goda kunskaper i engelska och är väl förtrogen med PowerPoint och Excel samt har arbetat med Sap. Som person är du plikttrogen, ärlig, kreativ samt engagerad. Du är även självgående och strukturerad. Du har god social kompetens och lätt för att samarbeta.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Frank
040-607 74 80
0701617376
Rekryteringskonsult Louise Olsson
Konsultchefsassistent Chloé Ekeram
Daniel Tängemyr
Konsultchef Fay Godderidge
040-254420
Konsultchef Kerstin Åkesson
Konsultchef Julia Frank