OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du positiv, plikttrogen, strukturerad, förändringsvillig och van att arbeta självständigt och hårt när det behövs? Har du vidare ett öppet och naturligt sätt samt tycker om att ge god service? Då kan du vara en av de personer vi söker.
Vi är ett familjeägt företag med gott renommé och korta beslutsvägar. Vi erbjuder dig en trygg atmosfär med högt till tak och möjlighet att påverka. I våra centralt belägna inspirationsrum i Stockholm och Göteborg träffar våra säljare regelbundet föreskrivande arkitekter och konceptutvecklare m. fl. På våra depåer i Göteborg, Stockholm, Malmö och Kalmar lagerför vi det mesta som golvhantverkare behöver i sitt dagliga arbete och på vår ateljé i Mölndal tillverkar vi högklassiga avpassade mattor för både hem och offentlig miljö.
Våra lösningsorienterade och motiverade medarbetare vet värdet av att ge en excellent service med snabb återkoppling. På fältet har vi personal med bred kompetens som ofta gör uppskattade insatser ute på arbetsplatsen. Med egna varumärken som grund, omsätter vi drygt 150 miljoner och med fokus på hållbara och tidsbesparande produkter bidrar vi till en ökad lönsamhet för våra kunder. Vi är idag över 30 anställda som kommer från 9 olika länder och i våra regelbundet genomförda medarbetarundersökningar får vi väldigt hög rating som arbetsgivare.
Den aktuella tjänsten är direkt underställd försäljningsledningen men ger en insyn i hela vår affärsmodell, försäljnings- och marknadsföringsprocess vilket ger goda möjligheter till utveckling inom organisationen.
Arbetsuppgifterna som har stor bredd inkluderar bland annat:
Support till våra säljare
Sammanställning och uppföljning av försäljningsstatistik
Organisera och leda våra säljmöten
Delta i arbetet med att utveckla våra individuella säljplaner
Delta i arbetet med att utveckla vårt CRM system
Delta i arbetet med att utveckla vår kundklubb, Red Carpet Club
... samt övriga förekommande sysslor.
Arbetet kräver ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga. Sökande skall vidare ha god datorvana, främst från arbete i Excel. Erfarenhet från arbete i affärssystemet Pyramid eller liknande är meriterande. Du bör vidare behärska såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
Vi erbjuder en tillsvidaretjänst med 6 månaders sedvanlig provanställning. Tjänsten är placerad på vår nybyggda anläggning i Hägersten, i södra Stockholm, och i syfte att nå en ökad jämställdhet ser vi gärna kvinnliga sökanden. Tillträde under våren 2022.