OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning
Vill du arbeta på ett innovativt gasellföretag i en tjänst där du blir utmanad varje dag? Är du en strukturerad affärsman/kvinna som är serviceinriktad, ambitiös & noggrann? Är du också en person som sprider positiv kraft med god datavana och som obehindrat hanterar Officeprogrammen? Då tycker vi att du ska söka tjänsten som Säljassistent/Säljkoordinator.
Som Säljassistent/säljkoordinator arbetar du med allt ifrån implementation av insålda logistiklösningar, uppföljning, reklamationer, offerter, prisbilagor till prospektering och förberedelser inför kundbesök. Du har kundkontakt via telefon och mail och det förekommer också att du deltar på kundmöten.
Tjänsten passar dig som trivs i en arbetsmiljö som präglas av högt tempo och entreprenörsanda.
Krav på person
Du har vana att bemöta olika typer av kunder och brinner för människor och att ge bästa möjliga service. Som person är du en problemlösare som är professionell men samtidigt glad och positiv. För att klara rollen behöver du även ha ordning och reda omkring dig, är administrativt lagd, prestigelös och med glädje tar du dig an både stora och små uppgifter.
Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet samt behärskar engelska och svenska i både tal och skrift. Har du erfarenhet ifrån Upsales eller andra säljstödsystem så är detta meriterande.
Övrigt
Start: Augusti
Lön: Fast lön
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Centrala Stockholm
Företagspresentation
Mailworld är ett alternativ till de stora, ofta statligt ägda, postverken. Genom vårt oberoende kan vi hitta nya, kostnadseffektiva lösningar för att distribuera post. Vi har funnits sedan 2003 på marknaden för internationell post och är sedan 2010 en registrerad postoperatör med tillstånd från Post- och Telestyrelsen att bedriva brevbefordran också på inrikesmarknaden.
Sökord: Sales assistant, sales, coordinator, koordinator, säljsupport, customer support
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
<videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17