OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Juhler Services AB
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 30 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Tjänstebeskrivning
Vi söker för kunds räkning en säljassistent med logistik och ekonomivana. Vår kund är verksam inom exportbranschen och har sitt kontor i Kungsbacka. Tjänsten är i ursprungsläget på deltid ca 75 %, men kan utökas till en heltid för rätt person. Tillträde i september.
I din roll kommer du att ansvara för:
- registrera/uppdatera ordrar med kontakt med kunder
- kundreskontra (fakturera, inbetalningar, krav), leverantörsreskontra (registrera, betala), post
- containerplanering, koordinera packning/container, kontakt mellan säljare och packning, fraktpriser, dokumenthantering (BL/LC etc)
Kvalifikationer
Du skall ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och meriterande om du har relevant utbildningsbakgrund.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du har kunskaper i tyska.
Egenskaper
Du som person är serviceorienterad, självständig och noggrann. Du har förmågan att se helheten och kan planera och prioritera därefter.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Intervjuer kommer att hållas i slutet av juli.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Engelbertsen på mail een@temp-team.se.