OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
JYSK är ett danskägt internationellt företag som finns representerat i 34 länder med över 1650 butiker och 15 000
medarbetare. I Sverige har vi idag 123 butiker och växer fortfarande stadigt. Vi vill ge våra kunder 'Ett bra erbjudande' inom
våra fem kompetens områden: sovrummet, vardagsrummet, badrummet, fönstret och terrassen.
JYSK är ett familjeägt företag. Familjekänslan genomsyrar kulturen och bärs upp av våra värderingar, som lever genom alla
nivåer i företaget.
Arbetsuppgifter
Försäljnings- och personalansvar för en nyöppnad butik
Omväxlande arbetsmiljö.
Ett arbete som kännetecknas av frihet under ansvar
Goda utvecklings- och utbildningsmöjligheter, både personligt och yrkesmässigt.
Möjlighet till spännande karriärmöjligheter inom en ständigt växande internationell verksamhet.
En stark och solid kåranda där vi hjälper varandra.
Ett attraktivt bonussystem som belönar i förhållande till butikens resultat.
Utbildning/Erfarenhet
Kommunikativ och energisk, och att du inte har långt mellan ord och handling.
Har erfarenhet av att vara och agera ledare.
Är serviceinriktad och brinner för att sälja.
Är resultatinriktad, och att du fokuserar på att öka omsättningen tillsammans med din personal.
Är villig att ta ansvar och initiativ.
Är engagerad och kan bidra till ett gott samarbete med de andra i teamet
Kan agera enligt våra ledarvärderingar: leader, coach and communicator.
Tycker om att planera, prioritera och följa upp budget, nyckeltal och kostnader.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karolin Andersson
Therese Schilhaneck
Jenni Edvardsson
Anders Wendegård
Marina Jusic
Ida Algemyr
Maria Törnkvist
Stefan Svensson
Lena Johansson
Magne Karlsen