Säljchef för projekt paketbox hos Bring

Säljchef för projekt paketbox hos Bring

Arbetsbeskrivning

Känner du igen dig i följande mening: duktig på att skapa starka relationer, sätta och följa upp mål samt inspirera ditt team att överträffa förväntningarna, då är det dig vi letar efter! Vi söker en passionerad och driven säljchef med erfarenhet av att leda och utveckla säljteam.

OM TJÄNSTEN
Som säljchef med personalansvar kommer du att ha en nyckelroll i att planera och utveckla företagets säljverksamhet inom paketbox satsningen till Bring. Ditt fokus kommer att ligga på att leda ett fantastisk team på 8, vägleda och följa upp teamet där du kontinuerligt stöttar dem i att nå sina mål, hittar nya vägar och utvecklar deras försäljningskompetens.

Om projektet: I Norge har Bring rullat ut paketboxar på 2000 platser runt om i hela landet och nu fortsätter deras resa även i Sverige. Paketboxar är tänkt som ett komplement till deras paketombud för att möta efterfrågan med den ökade näthandeln, men också för att skapa en mer flexibel vardag för konsumenten när de ska hämta ut paket. Bring i Norge har flera gånger blivit utnämnd till det mest innovativa företaget, men också som den mest attraktiva arbetsplatsen tre år i rad.

Du erbjuds
- Vara med om Brings största projekt och satsningsområde under 2024
- Erfarenhet från ett logistikföretag som växer och har höga ambitioner i Sverige
- En inkluderande arbetsmiljö, där ”spelar för laget” är en del av Brings värderingar
- Gratis parkering vid kontoret
- En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel på uppdraget

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Planera och samordna alla försäljningsaktiviteter
* Leda, vägleda och följa upp säljare
* Utveckla försäljningsverksamheten
* Utveckla säljpresentationer och kampanjer
* Resultat och personalansvar
* Utveckla företagets kundportfölj
* Analysera data
* Marknadsföring


VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetserfarenhet som säljchef eller teamleader inom sälj
- Har erfarenhet av personalansvar
- Har stark förmåga att skapa och underhålla relationer
- Har förmåga att sätta och följa upp mål
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av CRM system inom sälj

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Driven
- Affärsinriktad
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2024
  • Ansök senast: 12 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Regionchef

21 november 2024

20 november 2024

19 november 2024