Säljchef Örebro

Säljchef Örebro

Arbetsbeskrivning

Jobbar du idag som säljare och känner att du är redo för nästa steg i karriären? Vi söker just nu dig som brinner för försäljning, ledarskap och som är redo att anta utmaningen som ny säljchef och bygga ett nytt team i Örebro!
Vad är ditt ansvar som Säljchef?
Först och främst kommer du få lära dig vår försäljningsprocess, det gör du mest effektivt genom att sälja själv. När du kommit in i försäljningen och du förstår vad som krävs för att lyckas hos oss är du redo att rekrytera ditt team av säljare för att sedan ansvara för försäljningen runt om i Örebro. Ni kommer boka och genomföra kundbesök hemma i kundens bostad. Du coachar och stöttar ständigt dina säljare till att utvecklas och prestera på topp. I tjänsten ingår även planering, rapportering, budgetansvar samt rekrytering av nya medarbetare till ditt team. Det är en operativ tjänst och du förväntas vara ute på fält med dina säljare i en närvarande roll. Eftersom vi jobbar med uppsökande försäljning, hemma hos våra kunder, är våra arbetstider förlagda söndag till torsdag och säljarna jobbar från kl 14:00 till 22:00.
Vem är du som lyckas?
Vi söker dig som har arbetat med uppsökande försäljning under ett par år och känner att det är dags för nästa steg i karriären. När du, i tidigare roller, fått nya kollegor har det varit en självklarhet att du introducerat och lärt upp dem. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har förmågan att inspirera dina medarbetare och coacha dem till att utvecklas och förbättras. Det är därför meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap, men viktigast är förstås att du besitter rätt ledaregenskaper.
Utöver dina personliga egenskaper är det viktigt att du innehar B-körkort och har ett prickfritt belastningsregister hos polisen.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig ett stimulerande och spännande arbete som ger dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll såväl som personligt. Vi firar framgångar tillsammans med både säljresor och kickoffer. Givetvis är det viktigt att du får rätt förutsättningar för att kunna bli riktigt bra i din nya roll. Därför erbjuder vi dig som vill satsa på din framtid tillsammans med oss ett stort utbildningspaket och ledarskapsprogram.
Ansökan
Ansökningarna kommer att läsas löpande. Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Therese Selander, (therese.selander@sectoralarm.se), 0709 15 74 01
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SECTOR ALARM AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 17 maj 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Postadress

Florettgatan 29C
HELSINGBORG, 25467

Liknande jobb


23 december 2024

22 november 2024