OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sector Alarm AB startade i Norge 1989 och kom till Sverige år 2000, då startade vi det svenska huvudkontoret i Göteborg. Sector Alarm AB är en helhetsleverantör av trygghet i hemmet. Verksamheten har resulterat i att vi idag är näst störst på den svenska marknaden med över 45 000 nöjda kunder i över 30 städer. Målsättningen är att du tillsammans med 6-8 medarbetare på ett effektivt sätt skall bearbeta marknaden i Sverige. Du kommer på resande fot besöka blandade orter, och via mässor/större event erbjuda våra produkter till privatpersoner. Arbetsbeskrivning: *Rekrytering *Utbildning *Coachning *Budgetansvar *Planering *Försäljning *Platsbokning *Resultatrapportering Vill Du vara med och utvecklas? Vi erbjuder Dig jämsides med Din anställning Sveriges främsta försäljnings-/rekryterings-/managementutbildning, Sector Business School. Ett varierande och självständigt arbete där Du ständigt träffar nya människor och har goda förtjänst och utvecklingsmöjligheter. Vi söker Dig som växer med uppgiften och vill ha nya utmaningar! Du är utåtriktad och öppen. Du ska vara tävlingsinriktad och framförallt driven. Kravprofil: *Resultatorienterad *Positiv *Strukturerad *Inspirerande *Ledaregenskaper *Erfarenhet från försäljning (gärna event-/direktförsäljning) *B-körkort *Prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister Är Du den vi söker? Skicka Ditt CV och ansökan till emailadressen nedan, bifoga gärna bild. Ring vid ytterligare frågor eller besök vår hemsida www.sectoralarm.se Vi kommer dessvärre inte kunna svara alla sökanden.