OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via samtal och andra media.Våra kunder finns över hela Sverige.Vi är till nytta för bl.a. Telenor, McDonald's, Investor, Arlanda Express, Dagens Industri och en mängd andra intressanta företag.Vi startade operativ verksamhet den 10 oktober 2000, är vinstgivande sedan 2001 och räknar med en omsättning på 60 MSEK under innevarande år.Vi nyttjar en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot en storlek på 400 MSEK och det kan bara klaras med kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå och ett marknadskontor i Stockholm.Vi söker dig som vill ta ansvar för försäljningen vid vårt Contactcenter i Skellefteå.Du ansvarar för att aktivt driva och vidareutveckla både verksamheten och personalen.I dina uppgifter ingår att ta hand om kontakten med våra uppdragsgivare, planera och genomföra olika uppdrag.Du förväntas ta ett helhetsansvar kring vår TM-avdelning men hela tiden se att den är en del av ett större sammanhang inom vårt företag.I tjänsten ingår även administrativa uppgifter kring uppdragen samt personal.Även rekrytering är en del av tjänsten.Våra TM-uppdrag sker via telefon.Försäljning sker för våra uppdragsgivare av både produkter och tjänster mot både privatpersoner och företag.En stor del av verksamheten består av besöksbokning som vi framgångsrikt bedrivit under flera år för olika uppdragsgivare.Vi har även återkommande samt tillfälliga uppdrag i olika utsträckningar.Kundundersökningar är även en vanligt förekommande verksamhet.I din roll så ingår du i företagets ledningsgrupp.Du jobbar även aktivt med försäljning av företagets tjänster, främst genom att bistå VD samt vår försäljningsenhet i Stockholm.Vi ser att du är en person med både livs- och arbetslivserfarenhet, gärna från liknande tjänster.Du måste vara tydlig och entusiasmerande, ha förmåga att skapa förutsättningar för medarbetare så att de kan växa och utvecklas i sina roller.Ett helhetstänk kring vår verksamhet är viktig och du måste kunna förstå vår övergripande målsättning och jobba efter den.Du får ett gott stöd i och med att vår verksamhet och strategi är väl genomtänkt och redan verifierad.Detta är ett unikt tillfälle att vara med att skapa ett erkänt företag.Goda incitament kan erbjudas i form av bonus för dig som är arbetsam och rätt resurs för Xzakt.Grundkrav: Högskoleutbildning eller motsvarande arbetsmeritering Dokumenterad ledarerfarenhet Du skall kunna förstå samt uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska Datorvana är ett måste!Excel, Word och ppp är ett krav Grundläggande till omfattande ekonomikunnande Erfarenhet från försäljning via telemarketing Kunna planera och projektleda.Gott ordningssinne.Personliga idealiska egenskaper: Känsla för service och att kunden går före "allt" Vara kommunikativ.En motiverande, entusiasmerande och positiv personlig stil.Vårda teamkänslan Kunna förhandla med företag, Ha uthållighet, egen drivkraft och intresse för arbetet Vara målinriktad, ta initiativ samt kunna fatta beslut.Klara av detaljer när så krävs utan att förlora helhetsperspektivet Ha problemlösningsförmåga.Du kan också maila Din
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10