OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad innebär jobbet?
Vi söker nu fler medarbetare till Telenor Norges kundtjänst. Start för tjänsten är 13 Mars.
Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Tycker du försäljning är motiverande?
Då har vi en roll som passar dig!
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från norska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar, abonnemang och även teknisk support. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus och vi erbjuder bonus utan tak, dvs. du påverkar själv hur stor bonusen blir. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet.
Arbetstiderna varierar utifrån kundtjänstens öppettider: Mån-fre 8-20 Lör 9-17 Sön 10-15. Du kommer därför att arbeta både kvällar och helger på roterande schema.
Tjänsten inleds med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda bästa möjliga kundservice. Under utbildningsperioden arbetar du 8-17, vardagar.
Vi ser att du har nedan profil:
Fyllt 18 år
Rent belastningsregister
Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift (meriterande är kunskaper i Norska språket)
Du har en god kommunikativ förmåga och är service minded
Du behärskar officepaket och vana att arbeta med dator
Du tycker om försäljning och att arbeta mot uppsatta mål
Meriterande är om du har jobbat inom kundservice eller försäljning via telefon eller liknande arbeten sedan tidigare. Vi ser att du som person har hög arbetsmoral och tycker det är viktigt att göra ett gott arbete.
Sitel inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna prata och skriva på svenska och engelska utan problem. Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två.
Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
Vad kan SITEL erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön + väldigt bra möjligheter till hög säljbonus
SYKES är sedan Augusti 2021, en del av Sitel Group!