Säljdrivna kundtjänstmedarbetare till bank,extra

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning säljdrivna kundtjänstmedarbetare.Kund GE Money Bank ingår i ett av sex affärsområden inom den globala GE koncernen.I Sverige är har de ca 350 anställda och deras huvudkontor ligger i Solna.De är en dynamisk och global marknadsledande leverantör inom bank och finans med över 118 miljoner kunder.Deras affärside är att genom snabbhet, enkelhet och tillgänglighet erbjuda lån, krediter och finansiering både direkt till konsument och via ett väl utvecklat samarbete med fordons- och detaljhandeln samt andra samarbetspartners.Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Academic Work men vara uthyrd till en utav våra kunder.Varför ska man jobba hos GE Money Bank?De har inte..svar på alla frågor .alltid de bästa produkterna Men..de har iver, hunger och ambition att lära, utvecklas och växa .de ser alltid möjligheter och hittar lösningar .de vill alltid ge den bästa servicen De kallar det Imagination at Work!Vill du också bli en del i ett vinnande team?Dina arbetsuppgifter kommer att innebära hantering av låneärenden och ge bästa tänkbara service när kunderna kontaktar er med frågor, kredit/lån ansökningar.I dessa samtal ingår också att erbjuda kunderna produkter och informera om hela produktportföljen.Arbetet innebär även utringande verksamhet t ex kundundersökningar, sälja försäkringar och erbjuda andra tjänster. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpnade vill vi påminna dig om att vara snabb in med din ansökan.. Du som söker har ett stort kundintresse samt god PC-vana.. Som person är du utåtriktad och har god samarbetsförmåga.. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att arbeta med mål och uppföljning.. Du är säljdriven.. Arbetet startar med en heltidsutbildning i 10 dagar.Utbildningen varvar teori och praktik.Hela utbildningen är obligatorisk!. Du bör ha ca 2 år kvar på dina studier samt kunna jobba minst två kvällar i veckan.Önskemål: . Tidigare arbete inom bank, callcenter, kundservice och försäljning ses som meriterande .. Det är viktigt att du är flexibel och att du kan hoppa in med kortare varsel. Start: V.34 Omfattning: Utbildningen hålls vecka 34 och 35.Därefter kommer du att arbeta 2-3 pass i veckan, även helger och helgdagar förekommer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024